26 Nisan 2017 Çarşamba

Evde El İşi Videosu Çekmek ne kadar ZOR!

Herkesin internetten para kazanmanın yollarını keşfetmesi Türkiye de 10 yıl öncelere dayanıyor. Ben de son zamanlarda bu konuyla biraz ilgilendim ve son birkaç gündür Youtube u inceledim.Yotube da ilgi alanım olduğu için  örgü, dikiş ve çiçek yapımı gibi Handmade  kategorilere baktım ve Türkiye'de dahil çok profesyonel videolarla karşılaştım.Gerçekten Türk kadınları da oldukça cesur ve becerikli, sevinerek gördüm ki  gösterimleri de oldukça yüksek.
Ben de evde Canon G12 fotoğraf makinamla bir deneme çekimi yapmak istedim.Tahtakaleden aldığım bir tripodu ayarladım.Masa başında çekim yapacağım için defalarca denedim. Sonunda bu işi birgün becerebileceğimi anladım ama tripodum şimdilik salonun köşesinde duruyor.Başka birgün yine deneyeceğim bakalım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder